اطلاعیه شماره 2 (راهنمای ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1402)
به نام خدا
 اطلاعیه شماره 2
راهنمای ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی
آزمون سراسری سال 1402
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
 
* پیرو اطلاعیه شماره یک، بدین وسیله به استحضار می رساند:
زمان ثبت نام الکترونیکی از ساعت 20 روز یکشنبه مورخ 1402/07/16 لغایت پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ 1402/07/19 می باشد.
* پذیرفته شدگان لازم است در زمان تعیین شده به سامانه آموزشی گلستان به آدرس https://golestan.kntu.ac.ir مراجعه و نسبت به انجام ثبت نام با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.
* در صفحه اول شروع ثبت نام، از کارکترهای k021 به همراه شماره ملی ده رقمی برای شناسه کاربری و از شماره ملی ده رقمی برای گذرواژه استفاده نمایید.

* پس از پایان ثبت نام در سامانه آموزشی گلستان، از شماره دانشجویی به عنوان شناسه کاربری استفاده گردد.
* زمان شروع کلاس ها از روز شنبه مورخ 1402/07/22 و به صورت حضوری خواهد بود. لذا دانشجویانی که پذیرش غیرحضوری خود را پایان رسانده و نسبت به دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از طریق گزارش 260 سامانه گلستان اقدام نموده اند، می توانند در روز شنبه مورخ 1402/07/22 جهت ارائه اصل مدارک بارگذاری شده و همچنین دریافت کارت دانشجویی به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
* کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth و کارنامه سلامت جسمانی به آدرس https://portal.saorg.ir/physicalhealth مراجعه نمایند و تصاویر آن را در قسمت مربوطه طی فرایند ثبت نام بارگذاری نمایند. لازم به توضیح است مهلت 30 روزه برای ارسال این فرم در نظر گرفته شده است.
* کلیه پذیرفته شدگان می بایست نسبت به تکمیل فرم حراست و ارائه آن به آموزش دانشکده در روز شنبه مورخ 1402/07/22 اقدام نمایند
 
 
 
* مجدداً تاکید می گردد، در صورت وجود هرگونه مشکل، فقط با پست الکترونیک به آدرس srl@alborz.kntu.ac.ir در ارتباط بوده و از هرگونه تماس تلفنی و اشغال کردن سایر خطوط جدا پرهیز نمائید.
 
 
مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه / مهرماه سال 1402 
 
تعداد بازدید:
12528
تاریخ:
1402/07/10
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.